L4D2 Commentary/Gameplay [BG] – I suck @ this game

Вижте как съквам на тази игра играейки я за втори-трети път. Предварително се извинявам за качеството на commentary-то, но съм малко болен.
Не знам кога ще е следващия comm и на коя игра, но в момента почти се е изтеглила Gears of War 3 Developer Leaked версията (да, с JTAG-нат XBOX съм от кое време) и смятам да играя нея докъдето я има. Четох в Интернет, че въпросната(GoW3) има ингейм конзола и даже мога да си включа клавиатурата да я играя/да пиша команди. Имам желание да ви записвам leaked footage, но освен с Безсмъртната ми Нокийка с двойно гражданство нямам налични допълнителни средства за записване. Ако искате можете да дарите някой Dazzle или някакво подобно устройство😀 (навийте Kainy, той има xD)
Явно съм на гейминг вълна тези дни, но просто по цял ден вали и няма нещо по-хубаво за правене (да не говорим, че нямам муза за уеб творения).

ПС: Блога ми има активиран „+1 бутон“ ако някой използва това нещо.

Posted on юли 4, 2011, in Commentary, Daily Blogs and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Клипа не работи😦

Вашият коментар

