Gordon failman

Не съм поствал тук от 26 Март WHAT THE FUCK ?! Какво по дяволите правя и защо не пиша в този забравен от Интернет блог ?

HOLY MOLY!

Ами прекарвам/изкарвам (кое е вярно, go figure) си що-годе „приятно“ ваканцията, готов съм с кодирането на новото ми портфолио, което все някога трябва да се появи онлайн и играя игри по цял ден. Научих, че телефона ми всъщност е швабин, но успях да го побългаря, Adriana Lima има нова фотосесия по бельо (go wank, buddy).

Освен това излезе трейлър на нещо като…абе и аз не знам как да го нарека…фен филм на Half-Life:

Знам, че за някои това видео е на 100 години (4 дена в интерес на истината), но тъй като не съм го видял на release-a, не съм го публикувал. Според мен трябва да сменят гласът на G-man, защото този в момента звучи като някакъв дебел изнасилвач на бабки.

Като стана на дума за Тубата (моя прякор за YouTube) днес разбрах, че iJustine и Tobuscus са доста близки в истинският живот или поне така изглежда на видеотата им. Да да, това за вас сигурно е тъпа и безинтересна информация, но аз като туба-фанатик се вълнувам понякога от такива клюки (скуката убива).

Напоследък Tweet-вам като маниак от Безсмъртната ми Нокийка с двойно гражданство, понеже си намерих страхотна апликация, на която не съм виждал еквивалент на iOS или Android (Symbian power…YEAAAH). Апликацията се казва Gravity и ако ви се намира s60v3/s60v5 или Symbian^3 OS powered телефон под ръка си я инсталирайте (cracked and unsigned), поддържа също и Facebook и Google Reader. Btw: Ако някой от вас знае хубави апликации за Symbian^3, моля да ми пише в коментарите или по скайп, защото телефона ми е доста празен, а не бива.

Ох, за малко да забравя, с Гената направихме Dual Commentary, което той все още не е качил, понеже някъде си съм казал, че MW sucks, каквото и да значи това. Напоследък играя доста рядко и не ми е до commentary-та, тъй като почти никой не ги гледа и имам малко subscriber-и, което ме демотивира, но поне мога да пиша простотиите си тук от време на време и туко-виж някой ги е прочел, нали ?

Ще се постарая да пиша по-често тук и както винаги – have a nice day.

(гласувай в svejo)

Posted on април 7, 2011, in Daily Blogs, Размисли и Страсти and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

