Какво се случи с Twitter ?!

Днес по време на редовната проверка на моя Twitter акаунт загледах нещо, което ме смая, а именно:

twitter-mad

От 28, които ме следват на 74 w00t?!

Първо, за протокола, днес по-рано сутринта имах равен брой хора, които следвам и хора, които ме следват, а именно 28. Тази вечер като проверих бяха 74! След това реших да проверя кои пък са тези мои върли „фенове“ . Оказа се някаква страшна руска инвазия, чудя се дали това не е на някой листата с акаунти и просто е решил да ми „помогне“, за което благодаря, но аз искам хора, които наистина ме четат.

Много хора искат да разберат какво се случи с „онлайн враждата“ ми с Този-чието-име-не-бива-да-се-назовава, но за сега смятам да се въздържа от какъвто и да е коментар по темата, защото така съм обещал на себе си.

Гласувай в svejo

Posted on февруари 2, 2011, in Daily Blogs and tagged , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

