Hell, it was about time…

Мдам, време беше отново да пропиша в скъпият си блог след толкова много време затишие. За все още четящите моя блог (според статистиката 20-на човека редовно го проверяват, за което благодаря) е с нова тема в Magazine стил, като съм се опитал да наподобя външен вид на списание с наложените ми от wp.com ограничения😀 Освен това в блога ще „вали“ сняг до 4-ти Януари (до толкова ми го дават аванта WordPress.com хахахаха) Сигурно ви е по-интересно къде се изгубих, ами бях се отказал от блогването и бях спрял да пиша изобщо, но след дълги размисли и само убеждения ето ме пак тук на линия, но не обещавам, че ще пиша много редовно. Какво ново ? Ами сдобих се с Black Ops и L4D2, спечелих една олимпиада по Английски език, fail-нах яко на една олимпиада по IT, помогнах за възстановяването на Doctor Who Bulgaria и така…expect some new shit from me soon, though. За сега ви оставям да гледате новите ми видеота от Black Ops в YouTube (мисля да напиша и някое кратичко ревю/rant относно играта в близкото бъдеще). Аз планирам да си лягам😀

Gotta love the SPAS-12, man…😀

Posted on декември 13, 2010, in Daily Blogs, Размисли и Страсти, Updates and tagged , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

