The New Twitter Beta ?

Напоследък влизам доста често в Twitter(мдам, толкова ми е скучно…) и забелязах един син бар, който предлагаше да пробвам бета версия на новият външен вид на Twitter, пуснах си „бетата“ и не е зле в интерес на истината, но за мен лично не е така изчистено и…просто като предишният дизайн на Twitter. Освен това полето за „яките“ Twitter Backgrounds е много по-ограничено, въпреки че съм с widescreen екран, та не си го представям колко ще е малко под 4:3. Какво имам предвид ?

Това е моя Twitter профил преди бетата:

А това е с бета дизайна:

Разбира се, можем да приемем по-подробната информация и прочее из индекса за компенсация на отнетото място, но просто се губи единственото нещо, което мен лично ми харесваше най-много в Twitter.

Чудех се дали да пробвам и Tumblr, но си имам добрият стар WordPress, който не е толкова стар и е с изключително много потенциал когато става дума за модифициране. Новият ми проект ще бъде WordPress ориентиран, като известно време си играх с изцяло авторска тема от нулата и модификации по системата на wordpress чрез нея. В бъдещият ми проект ще има главно уроци и съвети на български език за wordpress, като сигурно ще започна със Security tips, тъй като научих най-много за защитаването на WordPress.

Tweet me, yo. D:

Posted on октомври 14, 2010, in Daily Blogs and tagged , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

