Holy crap !

Здравей интернет ! Отдавна не съм писал тук (има няма седмица-две), но причината за това беше, че бях доста зает в последни дни и имаше известни промени в така наречената ми „работна“ среда, а именно компютъра ми и сега използвам лаптопа на Acer – Travelmate 5740G, който ми върши страхотна работа. По последни данни сайта за българската Машинима се очертава да се появи на фронта следващата седмица (така каза уебмастъра ми алкохолик :D), а през това време се занимавам с jQuery портфолио-презентация на трудът ми, което се получава сравнително добре. Освен това направих поредният успешен порт на тема HTML > WordPress, като този път успях да подкарам и новата Thumbnail функция (която разбира се я няма в wordpress.com понеже са скъперници), която е страшно опростена.

Аз и няколко мои съученици…не, правилният израз е – няколко мои съученички, без аз и съученици, разпитаха насам натам из моето училище дали народът има Блог и се оказа, че никой си няма хал хабер „Що ще да е това ж’увотно Блога“ и има голяма вероятност да напиша статия/публикация относно „Какво е това нещо Блог ?“

Posted on октомври 7, 2010, in Daily Blogs. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. Ама ти си бил голяма закачка.Май мирен не седиш.ЯЯЯЯЯЯ какъв купон се заформя.И аз съм същата.Ей сегинка те подбрах, по темата де ,не за личните ни дела-щото ако сме заедно тема няма да има-ще има 69.Та да си дойдем на думата-кой даде този съвет да се прави екшън с бомбички.Кой реши да изгледа рисков епизод 10 , Бил ме борил нашия, да- изяде ми шанса да ги притисна , като тръгна да говори колко пари съм имала-той дори на знае това, което знаеш ти- че вися ,както никой друг , че това може да са ми последните дни в този град и този колектив.А се смръцафръцат нещата с моя, а да се махам. Дано поне ми стане къщичката оттатък, щото не зная къде ще се дявам..А то вместо да се подрежда , то още по-лошо става.Явно има още да пропадаме до дъното.Нямам идея какво ще се случва.

  2. А така, някой трябва да обясни на хората за това „ж’увотно“, къде се среща, какво яде, как се развива и т.н. xD

Вашият коментар

