Updates, Updates, Updates…

Както виждате блога е с ъпдейтнат вид, който е малко по-сериозен и издържан. Имах планове да преместя изцяло блога при новото си портфолио, но не ми хареса резултата и реших той да остане тук. Като заговорих за новото ми портфолио, то е почти готово и ще се появи идните дни (най-вероятно в Понеделник, понеже уебмастъра ми е пиянде.. :D), като за домейн все още не съм решил какъв да избера.

Тези дни стартираха новите сезони на няколко сериала, които следя с интерес – House M.D. , Supernatural и Stargate: Universe, като чувствата ми за всеки един от тях са различни и леко смесени.

Ще започна с „бай ви Грег Хаус“, първият епизод на сезона беше доста скучен и в не-Хаус стилът, с който сме свикнали (дори не знам дали съществува такова животно като „не-Хаус“), тъй като беше ориентиран главно към Huddy, по начин който не ми допада. ( За справка Huddy = House + Cuddy :D)

Стартирането на шестият сезон на Supernatural беше поредното леко разочарование за мен. Не, не ме разбирайте погрешно, епизодът си беше много хубав, но отново не беше в типичният за сериалът стил и беше изпълнен с така наречените „Supernatural cliches“, защото за мен не е нормално 5, вече 6 сезона все някой да го връщат от мъртвите/ада отново и отново. Освен това епизодът беше изпълнен с прекалено много лична драма и прекалено малко екшън а ла Supernatural, плюсът на цялото „драматизиране“ беше, че успяхме да видим една…по-различна страна на Dean Winchester, а по-точно Dean-семейният човек.

Бях пощурял от кеф след като изгледах последният Teaser Trailer за началният епизод на вторият сезон на Stargate: Universe и нямах търпение да го гледам (за мое щастие го изтеглих за по-малко от 1-2 минути…5+mb/s p2p speed for the win) и за пръв път, за този сериал, очакванията ми бяха оправдани. Епизодът беше ВЕЛИК ! Освен, че беше изпълнен с екшън, беше и поднесен по типичният и леко мистичен Stargate начин, което допринесе много. По едно време имах чувството, че отново гледам някой епизод на SG-1 или Atlantis. Определено има напредък от леко препълненият с лична драма и много секс първи сезон, което ме радва и се надявам да е все така. Изглежда, че може би (поне за сега) това мое желание ще се сбъдне. Какво ме кара да мисля така ? Този тийсър sneak peek за втори епизод (Robert Carlyle rules):

Мдам, мистериите започват. За сега мога да напиша толкова в блога си и обещавам да пиша пак много скоро, планирам да поиграя малко TF2, защото не съм го правил скоро😀

За сега толкова от мен, cya🙂

Posted on септември 29, 2010, in Daily Blogs, Размисли и Страсти, Updates and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

