Ozone, you fail…

Кой прав, кой крив…всеки е прав за себе си в края на деня, но мен официално ме губят като клиент, това че администратора Ikarus ме нарича слабоумен, едва ли не, само показва колко учтиви са тези хора, и колко заслужават парите ви.

А ако пост-а ми не ви се нрави и много обичате Ozone идете при Стрейнджъра, той нали им е платен пи’ар, ще ви разказва, че са по-велики и от самият Бог.

Posted on септември 12, 2010, in Бисери, Размисли и Страсти and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. Еееейййййй момчета , не си разваляйте хубавия ден.Има къде полесни начини да се оправи всичко без нерви.Съжалявам, че не разбирам много от вида грешка , която е допусната, иначе бих я променила ако можех и да не се случва такава разправия.Ако искате идете на ретро музика и изслушайте някое красиво парче.Само след минути ще съжалявате че сте си говорили по този начин.Хайде, да чуя и аз парчето с вас…

  2. хаха колко са жалки тея от ozone…за 1ви път чувам, че неможе да се слагат линкове кам други сайтове към подписа…

  3. Защо изобщо се занимаваш с подобни форуми?

  4. На мен пък ми е интересно защо изтри коментара на Икарус.

  5. От Ozone/Pulsar отдавна нищо не поръчвам.
    Поръчвам от други магазини, които макар и да не са тясно специализирани с продажба на развлекателен софтуер, предлагат игрите на приемливи цени, а и обслужването е на ниво.
    А господин Чавдар(Икарус) е смешен.
    То разбирам да си сложил в подписа линк към някой друг онлайн магазин, а то блог…и те се мръщят.

Вашият коментар

