TF2BG.info Class VS Class Challenge

Имам шанса да се пробвам да направя commentary видео на следният евент, който ще се проведе в Неделя и ще е 8vs8 Soldiers vs Demomen.

Commentary-то го очавайте в дните след евента, възможно е ако не успея да свърша до Сряда (15-ти) да е и след това, ще видим.

Отборите са както следва:

Team Demomen

1. AddiCky to chicas
2. yTpenaxTe
3. Player4o_O
4. Papi4a
5. Cerber
6. IvanDusaiks
7. Alien YC
8. SpiritBoy

Team Soldiers

1. LaMqTa
2. Ubercharger
3. xeK
4. Op7iMuS
5. aLeKs
6. Nik5
7. BassRoll
8. Fristys

Какво е това ? Номер 8 от Team Sollys съм аз ? Да. Снощи реших да се запиша и аз, ей така за кефа, така че освен да се опитвам да правя commentary видео на еvent-a, ще съм и член на един от отборите и ще фейлвам яко (попринцип soldier ми е най-силният клас, понеже се доближава много до Quake, но нищо не се знае :)). Предполагам еvent-a ще има SourceTV или как се наричаше там (свикнал съм да му викам HLTV от CS :D) и все някак ще можете да ни гледате на живо. За повече инфо – тук .

Posted on септември 10, 2010, in Gaming News and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

