Вторият ми опит за Commentary

Вторият ми опит за геймплей commentary на български език, този път играта е Call of Duty 4 на Pro mod sniper-only сървър. Във видеото дискутирам личните си мисли относно идният през Ноември CoD: Black Ops и няколко други неща. enjoy, comment, rate and subscribe😀

(гласувай в svejo)

Posted on септември 4, 2010, in Commentary and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Поздравления за опитите да направиш, както ти се изразяваш – „commentaty“. Изгледах и изслушах цялото видео. Не ми харесват изразите, които почти постоянно повтаряш като „гениално“ например. Ползвай повече думи, за да описваш дадени елементи. И другия път малко по-живо🙂 Айде, поздрави от мене.

  2. И аз изгледах видеото , и на мен не ми харесва постоянното използване на ВЕЛИКО , както и великата томахавка🙂

  3. Добре е клипчето, но това „гениално“ просто разби! xD

  1. Pingback: Вторият ми опит за Commentary

Вашият коментар

