Кракнат Starcraft II Skirmish aka игра срещу AI

Днес в интернет се появи нов релийз на Starcraft II от групата Razor1911, който е с кракнат Skirmish мод ака игра срещу АI(компютъра) и работи перфектно. За сега остава и да намерят някаква алтернатива на Battle.net и сме изцяло вътре в играта.

Понеже прочетох доста коментари под торента от хора, които не могат да се справят с инсталацията на релийза ще се опитам да ви го обясня по най-лесният начин в този пост.

1. Изтегляте релийза от тук (изисква регистрация в Zamunda.net)

2. Маунтвате виртуалният диск и инсталирате играта

3. Изчаквате я да се ъпдейтне

4. Пуснете файла sc2copy.exe , който се намира в папката Razor1911 на виртуалният диск и изчакайте да се зареди

5. (някои хора казаха, че може и без тази стъпка) Пуснете файла keytro.exe , който се намира в същата папка и като се зареди натиснете F2.

6. Стартирайте играта и натиснете на бутона Play as guest (намира се долу в дясно)

7. Изберете си един от профилите (няма значение кой) и натиснете Single Player бутона, там в дясно ще видите Play vs AI опцията

Надявам се тези лесни стъпки да са ви изяснили как става номерът.

(Гласувай за тази публикация в svejo)

Posted on август 2, 2010, in Cool Fixes, Downloads, Gaming News and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Когато пусна keytro.exe екранът ми премигва 1-во веднъж при пускането..след това след няколко секунди още веднъж..но нищо не се пуска….и когато дам на Play as guest нестава..излиза ми саобщение…направил съм всичко както е описано по горе..и съм с Windows 7 32bit Ultimate

  2. Когато пусна Play vs AI нямам никакви карти. Как да си инсталирам карти?

    • Ако не се заредят от първият път дай back ли какво точно пишеше не помня и натисни пак на Play vs AI и трябва да се заредят.

  3. Без стъпка #5 не може, но лошото е, че файла ми го засича като вирус и не знам дали да се доверя на това, че е просто защото краква по някакъв начин играта…

  4. Като пусна Keyto тръгва ми като натисна F2 и забива винаги.

  5. Когато пусна кейтрон ми дава еррор и се спира някви идеи сщо става така

  6. На мен не ми тръгва. Инсталирам играта и всичко останало както си му е реда, keytro.exe ми тръгна без проблем, изглеждам го дори цялото и цъкам F2 после излизам. Влизам в играта и като цъкна Play as guest ми иска акаунт, не показва профили. Снимка на проблема:

Вашият коментар

