Design by Humans

Преди известно време си бях харесал няколко тениски от американският сайт Design by Humans. Днес след няколко седмици чакане пристигна една от тях (най-големият ми фаворит от трите, които си харесах) – Special Ops T T-shirt. Извинявам се за LQ снимките, но такъв е капацитета на Нокийката ми😉

Първо, трябва да уточня, че материята на тениската е страшно добра и много удобна за носене, освен това тениската беше вакумно пакетирана и сравнително не много намачкана (аз обаче съм си свикнал да съм намачкан, така че няма проблеми хаха :D)

Posted on юли 26, 2010, in Daily Blogs, Размисли и Страсти and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Хубава тениска, мульто-хубава!

  2. яка тениска🙂

  3. готини чаршафи на скуби ду.🙂

Вашият коментар

