Олимпиади, награди…

Този Петък потеглям за Варна, където ще участвам в националната олимпиада по информационни технологии с моето творение Църква „Света Петка“ гр. Троян . Wish me luck, dudes. Освен това бях един от наградените от РИО Ловеч на 24 Май 2010 година,  за което можете да прочетете тук. Вас ви интересува изречението (:D):

От СОУ „Св.Кл.Охридски“ са наградени учителите Ваня Иванова, която получава престижната грамота „Неофит Рилски“, и Свилен Димитров, както и учениците Момчил Георгиев, Недялко Ковачев, Бойко Лучев, Цветелина Нешева.

Доста народ ме пита напоследък какво става с Informer, ще го бъде ли или няма да го бъде. След като Karcho не я свърши никаква(не че имам нещо против момчето, за 14 годишен знае доста неща), понеже реши ако може да върши по-малко работа, аз сам се заех и ужким направих, това което исках да има в сайта (както се казва, ако искаш нещо да се свърши добре, си го направи сам). Има един дребен проблем, че форумите за момента не са преведени на Български, но се надявам да успея да отстраня някак си проблемът, който има идеи за разрешаването на този проблем – системата, която използват е simple-press, нека ми пише в скайп.

Напоследък съм активен в GFX средите (главно във FringeFX под никът Fristyka) като бях изненадан от добрите критики по сигнатурите ми.

За сега толкова😉

Posted on май 27, 2010, in Daily Blogs, Размисли и Страсти and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

