За отговорностите и „професионалистите“…

Добър вечер другари читатели днес имах честта да попадна на подробен туториал как се прави моднато лоби в MW2 и нямаше как да не пробвам.  Tова помогна на мен и моя приятел Гената да станем 70 левъл последен престиж, разбира се не ми пука дали ще ме VAC баннат, тъй като смятам платеното DLC от 5 глуповати карти за смехория. Понеже ме инвайтнаха в голямо парти (7 човека, или да ги наричам 6 чавета и един човек) нямаше как да не споделя впечатленията си от хакнатия мод, като веднага господин Стрейнджъра, мдам същия ми любимец, реши да констатира, че съм бил ламер и съм бил с фалшив 70-ти левъл, и как виждаш ли съм бил дете, след което ми се правеше на нервен. Виж, Марто, не знам защо си хабя пръстите и клавишите на клавиатурата за н-ти път опитвайки се да ти обясня, че това твоето е по-голяма детинщина от моето, в интерес на истината се държа интелигентно, нямам навика да псувам наляво надясно, знам че цъкам не е дума, а истинската дума за въпросното действие е играя и куп други неща. Най-важното от всичко е, че се държа малко или много възпитано. Нека позная сега сигурно се правиш на засмян и си казваш „Този пак реве…“, мнем…всъщност си изказвам мнението, което (ако не знаеш) е основната цел на един персонален блог.

Не исках да се хваля и няма да го правя, но съм нещо като тестов модератор в CS-bg.info. Кандидатирах се за втори пореден път и този път решиха да ме „пробват“, за вмомента си върша работата доколкото мога и старателно и се надявам да стана модератор за постоянно. Още едно нещо, което искам да споделя днес е, че докато модерирах въпросните форуми останах с впечатлението, че всяко второ хлапе на 13-14 години иска да е как беше… „photoshopper“ и велик уеб дизайнер. Нищо лошо, но в старанието си да са перфектни въпросните индивиди RIP-ват работи от къде ли не, подправяйки и наричайки ги свои. Което от една страна ме убижда, поради причината, че толкова много ентусиазм се хвърля на вятъра.

Ако толкова много ви интересува как се прави моднато лоби на MW2, свържете се с мен по някакъв начин и ще напиша туториал на български език тук в блога ми.

За сега толкова и Марто надявам се не аз да порасна, защото вече го правя, надявам се ти някога да пораснеш. Засрами се на колко стана ? 25 ? Едно 16 годишно хлапе (в мое лице) е по-грамотно от теб по български език.

Коментарите са спряни, защото в интерес на истината ми писна да трия спам.

(не, не защото се страхувам от вас…обещавам ти, понеже си записах телефония ти номер,  ако някога се случи да съм в София, на теб ще звънна първо)

Posted on април 7, 2010, in Daily Blogs, Размисли и Страсти and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Comments Off on За отговорностите и „професионалистите“….

Коментари са забранени.

