Мноооого добри….да бе да.

Туко-що аз и Гената успяхме да се набутаме в едно лоби заедно с любимите ми господа от NSL. Не мога да преброя колко пъти заколих и убих по забавен за мен начин humanity, който в замяна ме уби само веднъж. Само с моя хериър свалих Chopper Gunner-a на Violence и още един обикновен хеликоптер. Дори на няколко пъти ми скочиха двамата, за тяхна жалост двамата все се намираха мъртви, а аз с това скапано червено желе на екрана, но жив. Violence беше почти през цялото време към края на scoreboard-a, но му върза Chopper Gunner, който моя harrier така лекомислено бутна. Е,  много добрите…видяхме ви, дори и гената да го изхвърли по средата на играта.

Posted on април 5, 2010, in Размисли и Страсти and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Хаха браво много добре ги би.Повечето ми килове бяха на така наречения МНОГО ДОБЪР Геш.За жалост ме дропна карай пак ги би Момчил дори и сам

Вашият коментар

