J00 w4n7 h4xy ?

Здравейте, не съм публикувал скоро тъй като бях зает с един „близък до сърцето ми проект“. Вчера някой успя да хакне 1gb.bg (правете се на изненадани) и в момента повечето сайтове са офлайн, включително и моето лично портфолио. Надявам се да се върне онлайн в най-скоро време.

Днес изгледах 11 епизод от SG:U и се радвам как потръгват нещата, макар, отново да е леко мудна работата. Като заговорих за „близък до сърцето ми проект“ можете да видите негова „бета“ версия тук. Въпросния лейаут е изцяло мое творение от-до, а въпросният сайт би трябвало да се появи в близкия месец. Лейаут-а има доста голям потенциал все пак, като може да го използвам и за други мои цели. Бях впечатлен отчасти от портфолиото на Daxter Studios и мисля, че мога да врътна подобен хедър на флаш (без разголени мъже, разбира се…защо не разголени жени ? :D)

Освен това в Myspace се появиха едни интересни снимки за Resident Evil 4: Afterlife:

This slideshow requires JavaScript.

Posted on април 3, 2010, in Daily Blogs and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

