Everything has it’s begining…

Всичко си има начало, претърпява известно развитие, живее и накрая умира. Така и стана с последния ми голям проект наречен Sci-fi Informer, който имаше за цел да стане най-популярния Science Fiction фен сайт/блог/новинарски сайт в България.

Идеята за въпросният сайт ми дойде, когато един ден се шляех във форумите на вече бившият Stargate Bulgaria (българския фен сайт на sci-fi сериала Старгейт) – беше ми писнало от меко казано занемаряването на самият сайт, което както предсказах, доведе до неговото пернаментно затваряне. По някаква случайност (а може би не) се запознах с един потребител от форумите, който се оказа, че е жена, което не беше толкова шокиращо, колкото годините на въпросната госпожа. Споделих и „тревогите си“ и тя ми предложи да ми закупи хостинг и домейн, а аз с пълна свобода да направя проекта си, като единственото условие е тя да бъде създателка заедно с мен и да има администраторски акаунт, добре съгласих се, макар че имах усещане, че се прецаквам…И така всички събития водят до 19 Януари 2010 година – краят на Sci-fi Informer и „раждането“ на Sci-fi World, сайт който е жалко копие на моето отроче. Предполагам си задавате въпросът – „Какво се случи, че стана всичко това ?“ и с удоволствие ще ви разкажа.

Въпросната госпожа се оказа жена с няколко мании, които мен лично ме дразнеха много, но как беше поговорката „Не хапи ръката, която те храни“, та аз не им го правех на въпрос. Преглътнах факта, че се мислеше за по-грамотна от всички (съжалявам, сигурно и този пост е написан с известна неграмотност, но поне се старая) и постоянно поправяше всеки, но втората и мания да се прави на „Шефката“ преля чашата.

Какво е нахалство ? Не, не е да бутнеш баба си по стълбите и да я попиташ за къде бърза, а това, че при положение, че не си си мръднал и малкото пръстче за направата на сайт да имаш претенции към човекът, който е хвърлил толкова пот и труд в него, държиш се като негов шеф, едва ли не понеже си му купил хостинга и вече си Кмета на Нета или нещо от сорта. Скарахме се веднъж с въпросната госпожа, поради тази причина и тя обеща да се поправи, и наистина за известно време всичко беше спокойно. Но за мое съжаление, нещата не останаха така за дълго. Госпожата и аз имахме нов конфликт, след като и споменах, че ще хостна клан сайта на PUR в под-домейн и ще използвам малко място и трафик от Informer, тя се съгласи, сайта беше направен, нито точеше трафик, нито нищо и по едно време, бам – Госпожата започна да ме пита с чие позволение си хоствам цитирам „някакви си клан сайтчета“ в Informer. След кратки обеснения, тя настоя да говори с някой друг, защото не съм бил достатъчно компетентен, хубаво попитах моя приятел Марто „Стрейнджъра“ да говори с нея, но той така и не получи отговор. Накрая се ядосах и я попитах какво има против сайта и игрите главно, отговор не получих, но след 30 минути съпорта на superhosting.bg беше ми сменил всички акаунти за cpanel, сайт, форум – всичко, което не беше правилно. След няколко имейла към тях от моя страна така и не получих отговор (кретени), за това се обърнах към Госпожата и я заплаших, че ще я съдя, ако не ми даде достъп до файловете ми, и че те са си моя собственост. Колкото и да е страмно до някаква степен бях сериозен и наистина смятах да я съдя, ако не ми даде каквото си е мое. Получих достъп след дълго ама дълго сменяне наново на паролата за FTP (госпожата няма голяма компютърна грамотност, на това му се вика пача скъпи читатели) предложих и помощ не-веднъж, но не и не сама щяла да се справи. След като не успя да ми смени паролата, ми направи по някакъв си начин нов фтп акаунт, влязох взех си файловете изтрих ги от фтп-то и сложих индекс,  на който пишеше, че сайта се сваля и истинската му причина за това. На следващия ден пишеше, че съм изтрил, цитирам „брутално“ сайта, и че скоро щял да се завърне. Вдигнах скандал на госпожата и отново я заплаших със съд, ако не премахне всичко мое в сайтът, и че името, слогана, банери, форуми всичко е мое творение. Тя отвърна „Докажи го.“ , а аз само и пейстнах още от баш-най-първите ни кореспонденции по скайп, името и слогагана бяха премахнати, но форумите, които бяха с превод лично от мен не. За мое щастие един поддомейн, на който хоствах стария си личен блог The Pit не беше премахнат, а системата недокосната, както знаете съм до известна степен бивш хакер, набързо качих шел и изтрих форумите, но те бяха възстановени чрез бекъп. После си играх с .htaccess-a докато Госпожата се пречупи и смени форумите. Така приключва войната между мен и некадърната никотинова наркоманка наречена Светла Петрова.

Ако искате да я поздравите по скайп, ника и е neelyx1

Posted on януари 30, 2010, in Daily Blogs, Размисли и Страсти and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Fristys all the way! Нещо, което си е твое никога не могат да ти го отнемат или най-малкото да си го присвояват.

  2. Звучи меко казано ужасТно… Да си призная и нашия екип си има дразгите и неразбирателствата, което е нормално при наличието на толкова много жени в екипа, но това е подло и лишено от каквато и да била професионална и др. вид компетентност.

    О.К. Манията да поправя я има всеки един от нас… Някои хора поправят правописни грешки. Аз съм благодарна на хората в моят екип, които се грижат за това. Моята скромна особа страда от силно изразената мания всичко да изглежда добрееее, идеално и подредено… Всеки е ку-ку в дадена ситуация, но такива хора направо ми падат в очите. Благодарение на подобни личности, сайтовете в българия страдат, а с тях страдат най-вече и феновете им…

    Мога да кажа само едно в конкретната ситуация. „ЖАЛКО!“ и то няма да бъде свързано със случилото се с теб. Не е свързано дори с израза „жалка“, с който бих окачествила „дамата“. Това „жалко“ е по-скоро съжалителна форма, защото подобни хора не стигат далече тъй като накрая винаги са сами.

  3. Хммм аз лично не бих продал твореноето си (макар и наподобяващо квазимодо) на никой!Скоро може най-после да пуснем и останалата част от сайта и да направим някое друго видео с удоволствие бих приел някое друго ревю направено от теб (или пък геймплей) :D

  1. Pingback: The Second Coming « Блогът на Момчил "Fristys" Георгиев

Вашият коментар

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

